Overslaan en naar de inhoud gaan

Suzanne de Held van Ad Alliance naar Highsnobiety

De Held verlaat na twee jaar Ad Alliance en gaat brand partnerships bij Highsnobiety aansturen.
Suzanne de Held
Suzanne de Held
© Afbeelding: LinkedIn
Suzanne de Held
Suzanne de Held
© Afbeelding: LinkedIn

Suzanne de Held maakt na ruim twee jaar als Agency Lead bij Ad Alliance de overstap naar Highsnobiety, een online uitgever gericht op jongeren. De Held gaat het brand partnerships-team van Highsnobiety in Amsterdam aansturen. Eén van haar taken wordt merken overtuigen om samen te gaan werken met het cultuurplatform.

related partner content for mobile comes here

De Held zegt ernaar uit te kijken om mee te helpen om Highsnobiety een bekendere naam te maken en de mogelijkheden van digital marketing te ontdekken. Stefanos Constantinou van Highsnobiety verwelkomt De Held bij het groeiende Amsterdamse team en is ervan overtuigd dat haar senior talent gesprekken en projecten gaat leiden.

Creatief bureau HS+

Highsnobiety heeft ook een eigen creatief bureau opgezet met de naam HS+. Dit bureau is opgericht om merken te helpen met 'denken, cureren en maken' om Gen Z te bereiken. HS+ werkt via print, online, evenementen en merksamenwerkingen. 

Voordat ze bij Ad Alliance begon, werkte De Held onder meer voor BrandDeli, Viacom en 538Groep.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in