Overslaan en naar de inhoud gaan

Rian Verhagen weg als managing partner Superhero Cheesecake

De timing van zijn vertrek is opvallend: Superhero Cheesecake gaat sinds vorige week door het leven als MediaMonks.
Rian Verhagen (l) en Andrew Puzzuoli (r)
Rian Verhagen (l) en Andrew Puzzuoli (r)
Rian Verhagen (l) en Andrew Puzzuoli (r)
Rian Verhagen (l) en Andrew Puzzuoli (r)

Rian Verhagen stopt 1 maart als managing partner van Superhero Cheesecake. Hij verlaat het bedrijf om een sabbatical (lange tijd rust) te nemen en zich te oriënteren op nieuwe uitdagingen rondom digitale producties. Dat meldt Verhagen op LinkedIn

related partner content for mobile comes here

Opmerkelijke timing

De timing van Verhagens vertrek is opvallend. Superhero Cheesecake - waar hij negen jaar voor werkte - gaat sinds vorige week officieel door het leven als MediaMonks. In een mail aan relaties meldde Verhagen begin februari al dat het voor hem tijd is om het bedrijf te verlaten. Op LinkedIn zegt hij trots te zijn op het bedrijf en bedankt hij collega's.

Verhagen laat aan Adformatie weten: 'Ik ben ontzettend trots op wat we met Superhero Cheesecake bereikt hebben, en de afgelopen negen jaar waren onvergetelijk, maar ik merk dat het tijd wordt voor een nieuwe uitdaging. Ik wens het team van Superhero Cheesecake veel succes als onderdeel van Media.Monks. Volgens mij wordt dit een onverslaanbare combinatie.'

Jouke Vuurmans, CCO van Media.Monks, verklaart desgevraagd: 'We wensen Rian veel succes met deze volgende stap en zijn trots dat het team van experts afkomstig van Superhero Cheesecake samen zal werken met collega's wereldwijd om ImmersiveWeb.Monks verder uit te bouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in