Overslaan en naar de inhoud gaan

Regietalent en creatief David Eilander naar Holy Fools

Na Johan Kramer en het Belgische regieduo Norman Bates heeft productiemaatschappij Holy Fools nu @yungeilander gestrikt.
David Eilander
David Eilander
David Eilander
David Eilander

Collin Maas, medeoprichter en executive producer Holy Fools: 'Door een kern van realisme toe te passen in zijn eigenzinnige verhalen en verwonderlijke werelden creëert David Eilander altijd iets unieks. Of het nu een short film is over een accordeonspeler, of een energieke reclame - David brengt altijd een element van jeugdigheid, verwondering en humor naar zijn werk. Naadloos passend bij de visie van Holy Fools.'

related partner content for mobile comes here

Amsterdamse opvoeding

Zijn Amsterdamse opvoeding zorgde ervoor dat Eilander met allerlei karakters uit het stadse leven in aanmerking kwam. Of het nu de kinderen op het voetbalveldje waren of de oude mannen in het bruin café, Eilander nam alles tot zich en gebruikt dat tot op de dag van vandaag in zijn werk als regisseur en creatief. Zijn veelzijdige CV bevat onder andere short films, reclames en videoclips.

Eilander: 'Voor mij is de keuze voor Holy Fools gebaseerd op een keuze om een volgende stap te zetten in de professionalisering van mijn werk. De Holy Fools zijn voor mij eindbazen in kwalitatief hoogstaande films en ervaringsdeskundigen op het gebied van comedy. En comedy en plezier is de kant die ik op wil gaan met mijn werk en ik hoop en verwacht hier heel erg veel te gaan leren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in