Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank staakt merk Bizner

Rabobank Nederland wil stoppen met internetbank Bizner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

werd in 2007 met veel tamtam aangekondigd. De internetbank richtte zich op snelle bediening van kleine ondernemers, bijvoorbeeld zelfstandigen zonder personeel.

related partner content for mobile comes here

De directie van Rabobank Nederland heeft afgelopen dinsdag besloten de stekker uit de financiële instelling te trekken, meldt het Eindhovens Dagblad. De dochtermaatschappij van de Rabobank met 15.000 klanten wordt aan het einde van 2011 volledig geïntegreerd binnen de Rabo-organisatie. Bizner verdwijnt daarbij als handelsnaam.

Volgens een woordvoerder van de bank is Bizner een succesvolle formule gebleken, maar wordt er toch mee gestopt. 'De formule kan makkelijk worden ingebracht binnen bestaande vormen van internetbankieren bij de Rabobank', stelt de zegsman.

In een brief aan klanten, waarin het einde van Bizner Bank wordt bekendgemaakt, laat de bank weten dat het beter is dat bancaire adviseurs en klanten ook met elkaar spreken. Daarbij wordt onder meer het argument gebruikt dat de bank voldoende zorg aan klanten moet besteden.

Bron: Eindhovens Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in