TNS-NIPO gaat Media Standaard Survey uitvoeren
RAB, NOM, STIR en SKO hebben na beoordeling van de voorstellen in hun gezamenlijke tender besloten met TNS-NIPO in gesprek te gaan voor de…
Het project moet per 1 januari 2011 beginnen en zal in eerste instantie worden aangegaan voor een periode van 3 jaar. Sinds 2007 leeft bij de organisaties (SKO, NOM, RAB en STIR) het idee om te streven naar standaardisatie van variabelen in hun weeg- en wervingbasis. Doel van dit nieuwe MSS is het verkrijgen van cijfers over variabelen die door alle bereiksonderzoeken gebruikt kunnen worden als
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
weeg- en/of wervingsnorm.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOok worden de belangrijkste trends in het Nederlandse medialandschap vanaf 2011 gezamenlijk onderzocht. Bij SKO wordt de MSS ook gebruikt voor de werving van adressen voor het televisiepanel. Nu gebeurt dat nog uit een eigen establishment survey.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid