Effectiviteit terug bij SJP Magneet


De Magneet blijft een vakprijs voor creativiteit, maar als creativiteit heeft geleid tot effectiviteit is dat vanaf nu ook een Magneet waard, meldt de organisatie.
Een aparte, multidisciplinaire vakjury (marktonderzoek, opdrachtgever, communicatieadvies, strategie) gaat zich buigen over de inzendingen. Voorzitter Onno Gout: 'Er is contact geweest met de Effie-organisatie en vastgesteld is dat beide prijzen elkaar vooralsnog niet in de weg zitten. Ongetwijfeld gaat de terugkeer van "Effectiviteit" leiden tot hele interessante discussies over de hamvraag "Waarom verdient deze inzending de Effectiviteit Magneet?" In hoeverre hebben originaliteit en oorspronkelijkheid qua aanpak geleid tot een klinkend resultaat?'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de jury zitten Rik Blokland, George van Iwaarden, Marco van Rookhuijzen, Marion de Vries, Gertjan de Waal en Geert-Jan Waasdorp.
Er kan nog ingezonden worden tot en met 26 februari via www.sjp.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid