Overslaan en naar de inhoud gaan

Effectiviteit terug bij SJP Magneet

Na 15 jaar is de Magneet ‘Effectiviteit’ weer terug als inzendcategorie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Magneet blijft een vakprijs voor creativiteit, maar als creativiteit heeft geleid tot effectiviteit is dat vanaf nu ook een Magneet waard, meldt de organisatie.

related partner content for mobile comes here

Een aparte, multidisciplinaire vakjury (marktonderzoek, opdrachtgever, communicatieadvies, strategie) gaat zich buigen over de inzendingen. Voorzitter Onno Gout: 'Er is contact geweest met de Effie-organisatie en vastgesteld is dat beide prijzen elkaar vooralsnog niet in de weg zitten. Ongetwijfeld gaat de terugkeer van "Effectiviteit" leiden tot hele interessante discussies over de hamvraag "Waarom verdient deze inzending de Effectiviteit Magneet?" In hoeverre hebben originaliteit en oorspronkelijkheid qua aanpak geleid tot een klinkend resultaat?'

In de jury zitten Rik Blokland, George van Iwaarden, Marco van Rookhuijzen, Marion de Vries, Gertjan de Waal en Geert-Jan Waasdorp.

Er kan nog ingezonden worden tot en met 26 februari via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in