Grey Amsterdam wint pitch nieuw reismerk
Grey Amsterdam is na een pitch aangewezen als de lead agency voor de pan-Europese introductie van het nieuwe reismerk Micazu.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Grey Amsterdam gaat de merkpositionering en de communicatie rond alle media ontwikkelen. De eerste campagne is vanaf mei te zien in Groot-Brittannië, België, Nederland en Frankrijk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Micazu is een voormalig onderdeel van de D-Reizen groep. Het merk richt zich op huurmogelijkheden op reis, waarbij de consument direct in contact komt met de eigenaar, zonder tussenpersoon. Micazu is gefocust op families en de 30+ groep.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGrey Amsterdam maakt ook bekend zich op digitaal gebied te hebben versterkt met het Zweedse duo Tim Sajdak en Oscar Asmoarp. Beiden zijn sinds eind 2009 werkzaam bij het bureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid