Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO Web-TV onderzoek uitgebreid met SBS zenders

Per 1 februari worden ook de opvragingen van TV content van de SBS zenders gemeten en gerapporteerd in het SKO WEB-TV project.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het kijkgedrag naar TV programma’s op internet wordt al per 1 september 2008 in kaart gebracht. Het SKO Web-TV onderzoek wordt uitgevoerd door Nedstat BV en Intomart GfK. Daarin werden de programma’s van RTL Nederland en de Nederlandse Publieke Omroep gemeten, maar niet die van de SBS zenders. De aanvulling met de SBS zenders zorgt er voor dat alle brede zenders binnen SKO nu gemeten worden.

related partner content for mobile comes here

Woordvoerder Dik Nagtegaal zegt dat SBS niet vanaf het begin heeft gedaan 'omdat er op dat moment andere projecten speelde die we prioriteit boven deelname moesten geven. Inmiddels zijn die afgerond en zijn we erg blij dat we nu alsnog meekunnen in de meting.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in