Overslaan en naar de inhoud gaan

Omnicom Media Group Netherlands breidt management uit

Olger Smit is head of strategy, Saskia Bossink managing director Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Olger Smit wordt als head of strategy van OMG actief op alle labels (OMD, PHD, Annalect, Resolution, Accuen en Fuse). de belangrijkste accounts en new business. Ceo Roel van den Borne noemt hem &;een sparringpartner met disruptieve ideeën op alle punten van het klantcontact en een belangrijk gezicht naar buiten&;. 
In zijn nieuwe rol maakt Smit deel uit van het senior management van OMG.

Saskia Bossink neemt zijn huidige functie van managing director Digital OMG over. Ze was de afgelopen jaren bij bol.com verantwoordelijk voor CRM-strategieën en integratie tussen bol.com en Ahold. Eerder werkte ze in diverse marketing- en salesfuncties bij Unilever, Heinz en C1000. Van den Borne: &;Ik heb er alle vertrouwen in dat Saskia het leiderschap brengt om de digital marketplace in ons veranderlijke medialandschap met het team verder te ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Ze treedt op 1 mei volledig in dienst.

In het managementteam zitten verder nog Patrick Molleman, managing director PHD en Richard Veenstra, cfo van OMG Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in