Overslaan en naar de inhoud gaan

NoProtocol wint Rich Media Award

NoProtocol heeft donderdag 21 maart de Rich Media Award in ontvangst genomen van Adrime Weborama voor hun online campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NoProtocol heeft donderdag 21 maart de Rich Media Award in ontvangst genomen van Adrime Weborama voor hun online campagne /359/Ikea-Catalogue-Mobile-app" title="Ikea-Catalogue-Mobile-app">iPhone Catalogue. NoProtocol heeft voor IKEA en in opdracht van MEC een advertentie gemaakt waarmee een voorproefje van de nieuwe catalogus app op de mobiele site van Marktplaats te zien was. In de advertentie konden meubelstukken van alle kanten bekeken worden en door te swipen konden kamers van textiel en kleur worden gewisseld. De uitreiking van de award vond plaats op het Digital Marketing Live Event van Emerce. NoProtocol heeft naast de award ook een 24-uurs homepage take-over op Emerce.nl gewonnen.

related partner content for mobile comes here

[PERSBERICHT]
Nomkwazi Hooplot, CEO van Adrime Weboroma: “Het afgelopen jaar zijn er weer veel mooie dingen gemaakt, maar de iPhone Catalogue viel me direct op toen hij live ging. De manier waarop deze campagne kennis laat maken met de app, is een mooi voorbeeld van activatie binnen mobiele reclame. Er is toegevoegde waarde voor de adverteerder en consument, en dat is waar we uiteindelijk naar toe willen.”

De Radical/Takeover ‘The Amazing Spiderman’ van Kris Visser werd tweede. In opdracht van Sony Pictures heeft hij een homepage Takeover gemaakt op Nu.nl. In de advertentie slingerde Spiderman door het scherm. Na een click op de call to action, in de wallpaper, komt Spiderman nog een keer door het scherm, maar nu richtte hij zich op de content van Nu.nl. Nummer drie is ‘Seven Productions’ geworden met hun expandable Skybox ‘The Dark Knight Rises’. In de Skybox was de trailer van de film te zien. Het is het tweede achtereenvolgende jaar dat Adrime Weborama de prijs uitreikt. Vorig jaar vielen OneBigAgency, SuperHeroes en Magic Bullet in de prijzen voor hun online campagne van de opening van het Scheepvaartmuseum.

Via onderstaande QR is de campagne te bekijken:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in