Overslaan en naar de inhoud gaan

Event hoeft niet meer leuk te zijn

De champagne vloeit niet meer zo rijkelijk als voorheen,maar events blijven populair. De Staatsloterij, Avéro Achmea en Eneco over het hoe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De Nederlandse Staatsloterij zet de hele marketingmix in. Alle instrumenten, dus ook sponsoring en events, zijn een wezenlijk onderdeel van die mix. Tv, print, online etcetera vallen onder de afdeling marketing; sponsoring en relatiemarketing onder corporateaffairs omdat dit raakt aan het imago’, vertelt Olga Toet, verantwoordelijk voor de sponsoring en relatiemarketing van de Staatsloterij. ‘De Staatsloterij is een loterij van het volk, iedereen heeft er wel een mening over, positief dan wel negatief. Je moet dus goed opletten hoe je jezelf neerzet.’De Staatsloterij kiest er wat events betreft veelal voor om onderhuids aanwezig te zijn.

related partner content for mobile comes here

Lees verder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in