Event hoeft niet meer leuk te zijn
De champagne vloeit niet meer zo rijkelijk als voorheen,maar events blijven populair. De Staatsloterij, Avéro Achmea en Eneco over het hoe…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘De Nederlandse Staatsloterij zet de hele marketingmix in. Alle instrumenten, dus ook sponsoring en events, zijn een wezenlijk onderdeel van die mix. Tv, print, online etcetera vallen onder de afdeling marketing; sponsoring en relatiemarketing onder corporateaffairs omdat dit raakt aan het imago’, vertelt Olga Toet, verantwoordelijk voor de sponsoring en relatiemarketing van de Staatsloterij. ‘De Staatsloterij is een loterij van het volk, iedereen heeft er wel een mening over, positief dan wel negatief. Je moet dus goed opletten hoe je jezelf neerzet.’De Staatsloterij kiest er wat events betreft veelal voor om onderhuids aanwezig te zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Lees verder: Event_hoeft_niet_meer_leuk_te_zijn.pdf
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid