Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe structuur digitale tak Sanoma, Arthur Hoffman vertrekt

Sanoma heeft besloten de digitale activiteiten anders te organiseren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat heeft ceo Sanoma Susan Duinhoven bekendgemaakt aan het Sanoma-personeel.

Digitale titels als NU.nl, Kieskeurig en Fashionchick rapporteren voortaan aan Sanoma Media BeNe. Het betekent dat ceo Digital Arthur Hoffman vertrekt.

related partner content for mobile comes here

Sanoma Digital werd twee jaar geleden als een separate divisie opgezet. Met het succes van de cross-media positionering in &;BeNe&; worden de digitale activiteiten nu geïntegreerd. Volgens Duinhoven geeft dat de mogelijkheid om de digitale activiteiten verder te versterken &;en crossmedia content aan de consumenten en crossmedia sales proposities aan onze adverteerders te bieden&;.

Door deze stap vervalt de functie van Hoffman, die per 1 januari volgend jaar vertrekt. Duinhoven neemt de taken voorlopig over tot er een nieuwe manager is aangesteld.

Duinhoven: &;We hebben de afgelopen tijd gesprekken gevoerd over de plaats van Digital in vergelijking met andere businesses. De media-industrie blijft snelle veranderingen doormaken, wat betekent dat we snel moeten kunnen reageren. Daarnaast moeten we binnen geheel Sanoma scherp op de kosten blijven letten.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in