Overslaan en naar de inhoud gaan

180 Amsterdam verwelkomt vier buitenlandse creatieven

Volgens het bureau zijn de verse krachten nodig door de snelle groei van het internationale klantportfolio.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In korte tijd breidde het portfolio van uit met high profile work voor klanten als Playstation 4, Replay, Asics, Qatar Airways en DHL.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe krachten komen te werken in het creatieve team van .

Alle versterkingen komen over van buitenlandse bureaus. Het Berlijnse duo Lucas Schneider en David Kauder komt over van Heimat Berlin en Francesco Grandi (Rethink) en Rachel Kennedy (Saatchi & Saatchi) ruilen beide Canada in voor een baan in de Nederlandse hoofdstad.

De vier creatieven zijn allen geselecteerd op hun individuele perspectief, flair en ervaring met internationale merken om 180 Amsterdam te ondersteunen bij de opbouw als &;one of the world’s premier creative shops&;.

‘Dit is het moment om in te stappen bij 180 Amsterdam’, voegt Grandi, senior copywriter, toe aan het persbericht. ‘Er leeft een gevoel dat we op het punt staan om het coolste bureau van de wereld te worden en dat is uiteindelijk waarom ik deel uit wil maken van deze transformatie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in