Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Beerthuizen directeur Ziggo Sport

Opvolger van Wil Moerer per september.
Marcel Beerthuizen
Marcel Beerthuizen

Marcel Beerthuizen is per 1 september directeur van Ziggo Sport. De sportsponsoring en -marketingspecialist is de opvolger van Will Moerer, die de functie zes jaar bekleedde.

Beerthuizen - fanatiek sportliefhebber - adviseert momenteel met zijn bureau bigplans merken in de wereld van partnershipmarketing, zoals ING en Holland Casino. Daarvoor heeft hij onder andere het bureau TBWA\Brand Experience Company opgericht en geleid.

related partner content for mobile comes here

Beerthuizen: 'In deze rol, op het snijvlak van sport, media en marketing, kan ik al mijn kennis en ervaring inzetten die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan.'

Moerer zegt dat het nu tijd is voor een nieuwe fase 'waarin de zender verder kan groeien'. 'Marcel is met zijn ervaring en netwerk in zowel de Nederlandse sport als het Nederlandse bedrijfsleven de juiste persoon om deze groei te begeleiden.

Ziggo Sport raakte recent de uitzendrechten van onder meer de Formule 1 kwijt aan de nieuwe streamingdienst Viaplay, die dit najaar in Nederland actief wordt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Willem Albert Bol

Wat een top keuze! Slimme move Ziggo

Hans de Koning

Juiste man op de juiste plaats. Veel plezier en succes Marcel!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in