Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk van den Broek presenteert nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad

De supermarktketen claimt dat A-merken nergens goedkoper zijn dan bij Dirk.
Dirk van den Broek presenteert nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad 
Dirk van den Broek presenteert nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad 
© Total Design Campaign
Dirk van den Broek presenteert nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad 
Dirk van den Broek presenteert nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad 
© Total Design Campaign

Supermarktketen Dirk van den Broek presenteert een nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad. De campagne, ontwikkeld door Total Design Campaign, moet duidelijk maken dat er twee zekerheden zijn als het gaat om A-merken in de supermarkt: ‘ze zijn overal exact hetzelfde en ze zijn volgens Dirk nergens goedkoper dan bij Dirk van den Broek’. 

related partner content for mobile comes here

Ed wel en Ad niet

De tweelingbroers Ed en Ad laten zien dat ze alles precies hetzelfde doen. Ze zien er hetzelfde uit, hebben dezelfde hobby’s en kopen en gebruiken dezelfde producten. Het enige verschil is dat Ed zijn boodschappen doet bij Dirk en Ad niet. Dus Ed kan op vakantie en Ad niet.

Commercial Ed & Ad doen alles hetzelfde. Behalve de boodschappen.

Ed & Ad doen alles hetzelfde. Behalve de boodschappen.

Campagne-uitrol

De campagne wordt cross-mediaal uitgerold via tv, radio, social, print-dagblad, huis-aan-huis-folder, en point of sale.

Lees ook: Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 

Credits:

Klant: Dirk van den Broek

Bureau: Total Design Campaign

Regie: Dylan de Backer

Film: MacGyver

Geluid: MacLoud

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in