Overslaan en naar de inhoud gaan

Rodger Beekman naar Triple Double als creatief directeur

Afgelopen jaren was hij cxo bij PwC’s Experience Center.
Rodger Beekman naar Triple Double als creatief directeur
Rodger Beekman naar Triple Double als creatief directeur
Rodger Beekman naar Triple Double als creatief directeur
Rodger Beekman naar Triple Double als creatief directeur

Triple Double benoemt Rodger Beekman als creative director. Beekman werkte in het verleden in binnen en buitenland voor verschilende bureaus waaronder BBDO, Havas, TBWA, MullenLowe en BSUR en 60 layers of cake. Afgelopen paar jaar was hij chief experience officer bij PwC’s Experience Center.

related partner content for mobile comes here


 

'Sport als marketingoplossing'

Guido Klomp, managing director van Triple Double, vertelt dat steeds meer merken de sport als communicatie en marketing-oplossing zien. ‘Met de komst van Beekman zetten we de versterking van onze creatieve vloer door zodat we onze klanten kunnen blijven verrassen.’

Triple Double werkt onder andere voor NN, Albert Heijn, Swapfiets en Red Bull, Philips en Uefa.

Lees ook: Pride-vlag van 'Regenboogland' op pinpas ING zorgt voor discussie én oplossing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in