Overslaan en naar de inhoud gaan

Ik nomineer: mezelf!

Wat doe je als je je werk als marketingmanager erg serieus neemt en zeker weet dat jouw product een BuzzAward verdient?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als je niet bij TomTom of Apple werkt dan ga je dus jezelf nomineren op www.buzzawards.nl . Want iemand anders doet het niet.

related partner content for mobile comes here

En daarom staan er heel veel niet-awardwaardige nominaties bij de . Het wordt tijd dat de vakjury om de hoek komt kijken en een mooi lijstje genomineerden opstelt.

Zodat we kunnen gaan stemmen op het meest 'buzzable' product van 2005, zonder daarbij te moeten lezen dat "De Digiblast voor groot en klein is en er vele mogelijkheden op zitten, zoals spelletjes spelen, cartoons kijken, muziek luisteren en foto's maken."

Leuk initiatief verder de BuzzAwards, nu nog wat buzz rond die award zelf want ik kom het nog te weinig tegen. En dus een gratis TIP voor BuzzAwards: In die jury moet natuurlijk minimaal 1 MolBlogredacteur lijkt me zo, een grote weblog is natuurlijk een ideale manier om die award zelf wat te buzzen...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in