Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken met impact in 2005

De eerste jaarlijstjes komen al in zicht. De Readers' Choice Brand of the Year wordt georganiseerd door Interbrands' website over merken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste jaarlijstjes komen al in zicht. De Readers' Choice Brand of the Year wordt georganiseerd door Interbrands' website over merken . Vorig jaar werd door de lezers van Brandchannel.com verkozen tot merk met de meeste, wereldwijde impact. In 2003 viel deze eer nog te beurt aan .

related partner content for mobile comes here

Om ook dit jaar zoveel mogelijk internationaal getinte meningen te verzamelen, verstuurde de redactie van Brandchannel onlangs een e-mailing waarin het volgende gevraagd werd:

"Could you please identify the brands that have had the *most impact* on your life or landscape in 2005? You can include reasons or descriptions if you want. Remember an impact can be good *or* bad."

Brandchannel onderscheidt vijf categorieën: Global brands, Europe & Africa, Asia-Pacific, US & Canada, Central and South America. Vanaf vrijdag kun je online stemmen tot eind december.

Voor die tijd kan de shortlist aangevuld worden. Interesse? Stuur 'jouw' merken met de meeste indruk naar .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in