Merken met impact in 2005


De eerste jaarlijstjes komen al in zicht. De Readers' Choice Brand of the Year wordt georganiseerd door Interbrands' website over merken Brandchannel.com. Vorig jaar werd Apple door de lezers van Brandchannel.com verkozen tot merk met de meeste, wereldwijde impact. In 2003 viel deze eer nog te beurt aan Google.
Om ook dit jaar zoveel mogelijk internationaal getinte meningen te verzamelen, verstuurde de redactie van Brandchannel onlangs een e-mailing waarin het volgende gevraagd werd:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS"Could you please identify the brands that have had the *most impact* on your life or landscape in 2005? You can include reasons or descriptions if you want. Remember an impact can be good *or* bad."
Brandchannel onderscheidt vijf categorieën: Global brands, Europe & Africa, Asia-Pacific, US & Canada, Central and South America. Vanaf vrijdag kun je online stemmen tot eind december.
Voor die tijd kan de shortlist aangevuld worden. Interesse? Stuur 'jouw' merken met de meeste indruk naar Robin Rusch.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid