AH ontdekt 'E-marketing'
Jongens en meisjes marketeers met ruime internetervaring, u kunt nu terecht bij Albert Heijn als manager E-marketing. Internet wordt serieus voor de Zaanse kruidenier, want kwam op het lumineuze idee om via internet klanten te vragen wat ze van hun zaak vinden.
Emerce meldde een paar uur geleden (als blogger moet je vroeg op om je collega's/concurrenten voor te zijn) dat de actie Albert Heijn Winkel Kampioenschappen een 7 x 24 uursdienst, een al jaren bestaande wedstrijd om de beste van de 700 filialen te keizen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNu mag het publiek dat bepalen, eerste regionaal, vervolgens komt AH tot een financiële met de beste winkels uit de 43 regio's. Kopers kunnen ook een 'Gouden Tip' geven, gratis en voor niks aan hun Albert Heijn. die zal de tips ook uitvoeren, voor zover mogelijk.
Lekker positief: "Bij de AH Winkel Kampioenschappen verdient elke winkel een Gouden Heijn. En u mag bepalen waarvoor! Wat vindt u het beste aan uw Albert Heijn?" Leve de vakkenvuller, denk ik altijd maar, ik doe hetzelfde werk als zij, maar dan op internet.
Voor elke winkel wordt één minuut gratis winkelen uitgeloofd voor een invuller van de enquête. En AH verzamelt even adressen, telefoonnummers en e-mail adressen. Zouden ze daarmee ook de valse registraties van de Bonuskaart eruit vissen? Gelukkig niet: "Uw gegevens zullen alleen voor deze actie gebruikt worden en niet voor andere doeleinden."
Kortom, de manager E-marketing bij AH komt in een gespreid bedje. Nog wel even een plannetje schrijven, die nieuwe man/vrouw: "Ontwikkelt een strategisch marketingplan voor AH.nl Maakt de vertaalslag naar de praktische invulling en is verantwoordelijk voor de implementatie."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid