Overslaan en naar de inhoud gaan

Achmea-dochter valt over vloek in spotje

De christelijke zorgverzekeraar DVZ uit Katwijk heeft bij moederconcern Achmea woedend verhaal gehaald over een Nederpoort-commercial.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar de eerste en laatste letters zijn nog te horen en in combinatie met de rest van de zin is duidelijk om welk woord het gaat, zo meldt het Nederlands Dagblad. Terwijl de christelijke zorgverzeker vorige week net op een beurs klanten aan het werven was, werd de commercial regelmatig uitgezonden op radio en tv.

related partner content for mobile comes here

Een woordvoerder van DVZ zegt dat de verzekeraar ‘diep ongelukkig’is en dat ‘het schaamrood ons op de kaken staat’. Hij meldt ook dat er gisteren ‘intern is ingegrepen’.

Bij moederconcern Achmea wordt laconiek gereageerd. ‘Er zijn zoveel spotjes op het randje’, zegt Willem Kok van Achmea Holding. ‘Wij hebben het spotje laten testen door een panel. Daar kwam helemaal niet naar voren dat het om een vloek ging. Ze vonden het spotje ook niet aanstootgevend.’

Bron: Nederlands Dagblad via Mediatref.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in