Achmea-dochter valt over vloek in spotje
Maar de eerste en laatste letters zijn nog te horen en in combinatie met de rest van de zin is duidelijk om welk woord het gaat, zo meldt het Nederlands Dagblad. Terwijl de christelijke zorgverzeker vorige week net op een beurs klanten aan het werven was, werd de commercial regelmatig uitgezonden op radio en tv.
Een woordvoerder van DVZ zegt dat de verzekeraar ‘diep ongelukkig’is en dat ‘het schaamrood ons op de kaken staat’. Hij meldt ook dat er gisteren ‘intern is ingegrepen’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBij moederconcern Achmea wordt laconiek gereageerd. ‘Er zijn zoveel spotjes op het randje’, zegt Willem Kok van Achmea Holding. ‘Wij hebben het spotje laten testen door een panel. Daar kwam helemaal niet naar voren dat het om een vloek ging. Ze vonden het spotje ook niet aanstootgevend.’
Bron: Nederlands Dagblad via Mediatref.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid