Overslaan en naar de inhoud gaan

Online shoppen steeds populairder

In retail is het kommer en kwel, maar e-tail groeit en bloeit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In mei daalden de Britse retailverkopen met 2,4 procent en ook de voorspellingen voor de rest van het jaar zijn somber. In e-tail daarentegen bedroegen online verkopen in mei £1,5 biljoen, een stijging van 30 procent tegenover het voorgaande jaar, en van 13 procent vergeleken met april. Verwacht wordt dat e-verkopen dit jaar £19,6 biljoen zullen bedragen, 35 procent meer dan in 2004. En in 2010 zal dat £60 biljoen zijn, zo’n 20 procent van de totale retailbestedingen. Simpel gesteld zijn de barrières om online te winkelen verdwenen. Het aanbod is groter en toegankelijker; de experience leuker en realistischer; prijzen nog eenvoudiger vergelijkbaar; veiligheidsrisico’s kleiner en het consumentenvertrouwen groter door betere service. De boodschap voor retailers is duidelijk: bouw je merk (ook) online. Want onderzoek laat zien dat als shoppers een plezierige online ervaring hebben en een retailer die een bekend merk voert vertrouwen, 92 procent dat merk meteen zal kopen.

related partner content for mobile comes here

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in