Betere cijfers consumentenelektronica Philips


Alleen de divisie huishoudelijke apparaten, waar de populaire Senseo-koffiemachine onder valt, deed het beter met een omzetgroei van 15 procent. Financieel directeur Pierre-Jean Sivignon meldt dat de groei te danken is aan de reorganisaties die zijn doorgevoerd bij het zorgenkindje. Philips laat meer buiten de deur produceren en richt zich vooral op de verkoop van de producten.
In het tweede kwartaal zag Philips de inkomsten uit
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSconsumentenelektronica nog dalen. Topman Gerard Kleisterlee gaf toen de schuld aan de afwachtende consument. Volgens Philips was er nog steeds sprake van zwakke
omstandigheden op de consumentenmarkten, maar zijn nieuwe producten aangeslagen.
Sivignon zegt dat vooral de nieuwe platte tv's en de draadloze elektronica-apparatuur voor in de huiskamer erg in trek zijn. Philips verwacht dat dit ook in het laatste kwartaal van 2005 zo zal zijn. Volgens Sivignon is er bij consumentenelektronica nog steeds sprake van ‘werk in uitvoering’ (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid