Overslaan en naar de inhoud gaan

Betere cijfers consumentenelektronica Philips

Philips heeft de prestaties van zijn divisie consumentenelektronica verbeterd in het derde kwartaal. De omzet steeg in vergelijking met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alleen de divisie huishoudelijke apparaten, waar de populaire Senseo-koffiemachine onder valt, deed het beter met een omzetgroei van 15 procent. Financieel directeur Pierre-Jean Sivignon meldt dat de groei te danken is aan de reorganisaties die zijn doorgevoerd bij het zorgenkindje. Philips laat meer buiten de deur produceren en richt zich vooral op de verkoop van de producten.

related partner content for mobile comes here

In het tweede kwartaal zag Philips de inkomsten uit

consumentenelektronica nog dalen. Topman Gerard Kleisterlee gaf toen de schuld aan de afwachtende consument. Volgens Philips was er nog steeds sprake van zwakke

omstandigheden op de consumentenmarkten, maar zijn nieuwe producten aangeslagen.

Sivignon zegt dat vooral de nieuwe platte tv's en de draadloze elektronica-apparatuur voor in de huiskamer erg in trek zijn. Philips verwacht dat dit ook in het laatste kwartaal van 2005 zo zal zijn. Volgens Sivignon is er bij consumentenelektronica nog steeds sprake van ‘werk in uitvoering’ (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in