Retailer Plus met reclameoffensief
Plus komt met een nieuw reclameoffensief in samenwerking met (nieuwe bureau) Lowe & Draft. Vanaf 1 januari is de nieuwe campagne zichtbaar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De directie van Plus Retail licht deze plannen toe op de formuledag van Plus, die op dinsdag 1 november wordt gehouden, zo meldt Distrifood. De nieuwe campagne moet onder meer prijsagressiever overkomen, iets waar Plus-ondernemers al lange tijd om vragen. Ook wordt bekend dat het eigen consumentenblad Keukenblad gaat verdwijnen. In plaats daarvan gaat Plus meedoen aan Superunie-blad Boodschappen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De landelijke tv-reclame van Plus verandert, daar komt meer humor in. Daarmee verdwijnt de pay-off ‘Opgeteld de beste’. Ook de folders van Plus komen er anders uit te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid