Omo start Buitenspeelbond
Omo heeft gisteren de Vuil is Goed-campagne geïntroduceerd. Onderdeel van de Vuil is Goed-campagne is de Omo Buitenspeelbond, die ouders…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tijdens een sportief buitenspeelevenement in Zandvoort, onder begeleiding van Jochem van Gelder, werd de campagne gisteren gestart. Omo Buitenspeelbond is het eerste initiatief binnen het nieuwe samenwerkingsverband tussen Unilever (eigenaar van Omo) en sportkoepel NOC*NSF.
De Buitenspeelbond laat kinderen ‘spelen met sport’. Op een laagdrempelige manier komen kinderen in aanraking met spellen geïnspireerd op bestaande sporten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Uit onderzoek van klinisch psycholoog John Richer van de Oxford Universiteit blijkt dat vuil worden goed is voor de ontwikkeling van kinderen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid