RTL4 in week 40 marktleider
Met een marktaandeel van 16,1 procent was RTL4 afgelopen week marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur (6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL5 kwam uit op 6,2 procent en RTL7 net als vorige week op 3,8. De RTL-zenders komen daarmee samen op 26,1 procent. De publieke zenders hadden een gezamenlijk aandeel van 29,3 procent: Nederland 1 had 12,2, het voetballoze Nederland 2 11,0 en Nederland 3 6,1. SBS6 had 10,7, Net5 5,4 en Veronica 4,5. Samen komen de SBS-zenders uit op 20,6. Talpa scoorde 10,7 procent.
Best bekeken programma was de WK-kwalificatiewedstrijd Tsjechië-Nederland op Talpa met 3,927 kijkers. Spoorloos werd bekeken door 2,254 miljoen mensen, het Journaal van 20.00 uur op woensdag was goed voor 1,935 miljoen kijkers. GTST op vrijdag trok 1,932 miljoen kijkers en Hart van Nederland op maandag 1,728 miljoen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid