Overslaan en naar de inhoud gaan

Loyalty Management Nederland wint MarketResponse Intelligence Award 2005

Op 29 september 2005 is de 4e MarketResponse Intelligence Award uitgereikt aan Loyalty Management Nederland. De Award wordt jaarlijks…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderzoeken met creatieve, baanbrekende of anderszins opvallende kenmerken komen voor de Intelligence Award in aanmerking. Er waren dit jaar vijf genomineerden, te weten: Kobalt, Loyalty Management Netherlands, Univé, Albron en De Hypothekers Associatie. De MarketResponse Intelligence Award is dit jaar uitgereikt aan Loyalty Management Netherlands voor het toepassen van innoverend

related partner content for mobile comes here

marktonderzoek/klantonderzoek ten behoeve van de bedrijfsvoering rondom het spaarprogramma Air Miles. De jury bestond ook dit jaar weer uit prof. dr. W.F. van Raay (Universiteit Tilburg) en de heer drs. L. Pater

(Mediamaal), bijgestaan door de winnaar van 2004, mevrouw drs. N. Engels (De Ster).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in