Loyalty Management Nederland wint MarketResponse Intelligence Award 2005
Op 29 september 2005 is de 4e MarketResponse Intelligence Award uitgereikt aan Loyalty Management Nederland. De Award wordt jaarlijks…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onderzoeken met creatieve, baanbrekende of anderszins opvallende kenmerken komen voor de Intelligence Award in aanmerking. Er waren dit jaar vijf genomineerden, te weten: Kobalt, Loyalty Management Netherlands, Univé, Albron en De Hypothekers Associatie. De MarketResponse Intelligence Award is dit jaar uitgereikt aan Loyalty Management Netherlands voor het toepassen van innoverend
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
marktonderzoek/klantonderzoek ten behoeve van de bedrijfsvoering rondom het spaarprogramma Air Miles. De jury bestond ook dit jaar weer uit prof. dr. W.F. van Raay (Universiteit Tilburg) en de heer drs. L. Pater
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(Mediamaal), bijgestaan door de winnaar van 2004, mevrouw drs. N. Engels (De Ster).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid