Overslaan en naar de inhoud gaan

De kaas tussen de gaten..

Gastcolmunist Gerard Prins van Recipes4Success
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisterenavond zat mijn vrouw weer eens te klagen over het feit dat zij het idee had dat ze heel de avond reclame had zitten kijken ondanks alle zappogingen.

related partner content for mobile comes here

Een geweldig excuus om vandaag eens langs MediaMarkt te rijden om te kijken naar een HD DVD.

Daar zijn er intussen genoeg van. Er staan er zeker 400 op voorraad en intussen behalve in verschillende merken ook in verschillende uitvoeringen. Van 80GB, 160GB, maar ook 250GB en meer harde schijven.

Voor een prijs van tussen de Euro 350 en 550 kan je er één meenemen. Ze kunnen intussen alles afspelen(dvd +/-, cd, jpeg, mpeg en tijdens het opnemen kan je ook de live tv-programma's even of voor langere tijd stil zetten de zo genaamde

Chasing playback is natuurlijk waar mijn vrouw op zit te wachten. Hierbij kan ze een programma opnemen, om vervolgens een korte tijd later de opname te gaan bekijken nog voor de uitzending afgelopen is. Als er dan reclame is kan ze even doorspoelen. De effectieve uitzendtijd bekijken levert natuurlijk weer een zee aan tijd op. Je kan natuurlijk ook gewoon veel later kijken, maar toch...

Hoeveel van deze toekomstige killers van reclame zouden er intussen verkocht zijn? Geen idee of alle consumenten het gebruik van deze chasing playback ook zo toepassen.

Ik denk dat in ieder geval dat de komende feestdagen weer een extra verkoopstimulans voor deze nieuwe aanval op de tv-reclame zullen zijn. Ik ga eens op internet kijken naar de beste (goedkoopste) koop. Deze kans moet ik niet laten liggen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in