CJP en Volkskrant verlengen contract
CJP en de Volkskrant gaan volgende week het sponsorcontract verlengen voor een periode van 3 jaar (2006 tot en met 2008).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Volkskrant en CJP hebben al een partnership van meer dan 12 jaar. Marjolein de Boer, directeur van CJP: 'We zijn erg blij met de bijzondere invulling van dit partnership en hopen natuurlijk op een zilveren huwelijk.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De samenwerking tussen de Volkskrant en CJP begon in de jaren negentig als een uitruil van communicatiemogelijkheden. Zo is de Volkskrant uitgever van de twee magazines van CJP: CJP Magazine en CJP XS. Gezamenlijk stellen de partners een marketingplan op. Een belangrijk onderdeel van het huidige marketingplan is ‘Geef je mening'. CJP en de Volkskrant organiseren hiervoor recensieworkshops in verschillende steden. Jongeren krijgen hierbij
les van recensenten van de Volkskrant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid