Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of flop: de pret-a-porter

In Frankrijk won de pret-a-porter al een 'Grand Prix de l'lnnovation', en nu is ook Nederland aan de beurt voor de huisstomerij van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Frankrijk won de pret-a-porter al een 'Grand Prix de l'lnnovation', en nu is ook Nederland aan de beurt voor de huisstomerij van . Reden voor Tijdschrift voor Marketing om er een aan te wijden.

related partner content for mobile comes here

De Pret-a-porter wordt breed in de markt gezet, en gepromoot middels free publicity, een printcampagne in diverse glossy's en lifesty-lebladen, via POS-materiaal op de winkelvloer en online middels een flash-animatie op de Whirlpool-site. Whirlpool verwacht aan het einde van dit jaar een paar 1000 stuks verkocht te hebben. Wat denkt u, gaat het ze lukken? Geef uw mening op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in