Top of flop: de pret-a-porter
In Frankrijk won de pret-a-porter al een 'Grand Prix de l'lnnovation', en nu is ook Nederland aan de beurt voor de huisstomerij van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In Frankrijk won de pret-a-porter al een 'Grand Prix de l'lnnovation', en nu is ook Nederland aan de beurt voor de huisstomerij van Whirlpool. Reden voor Tijdschrift voor Marketing om er een Top of Flop aan te wijden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Pret-a-porter wordt breed in de markt gezet, en gepromoot middels free publicity, een printcampagne in diverse glossy's en lifesty-lebladen, via POS-materiaal op de winkelvloer en online middels een flash-animatie op de Whirlpool-site. Whirlpool verwacht aan het einde van dit jaar een paar 1000 stuks verkocht te hebben. Wat denkt u, gaat het ze lukken? Geef uw mening op marketing-online.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid