BMW staakt Branded Entertainment activiteiten
Helaas voor BMW fanaten en filmliefhebbers: BMW stopt voorlopig met haar branded entertainment strategie. Uit deze strategie is de sublieme…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Helaas voor BMW fanaten en filmliefhebbers: BMW stopt voorlopig met haar branded entertainment strategie. Uit deze strategie is de sublieme serie 'The Hire' voortgekomen, te zien via BMW Films.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
BMW vervulde een pioniersfunctie op het gebied van branded entertainment en heeft diverse andere bedrijven geinspireerd. Hopelijk haken deze niet ook meteen af vanwege gebrek aan vertrouwen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOndanks het feit dat BMW aangeeft dat het een geldkwestie is, denken insiders dat het ook wel eens te maken kan hebben met het feit dat BMW op zoek is naar een nieuw bureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid