Overslaan en naar de inhoud gaan

Performance Improvement neemt AMV over

The house of Performance Improvement heeft per 1 september 2005 de activiteiten overgenomen van AMV Event & Incentive.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ingrid Valks, managing director van Performance Improvement zegt dat de nieuwe combinatie voor alle opdrachtgevers meer continuïteit, creativiteit, kennis en specialisaties brengt. ‘Zo hebben we de afgelopen jaren veel gedaan aan de ontwikkeling en toepassing van de nieuwste technieken op het gebied van communicatie. Met virtual hosts, state-of-the-art webtechnieken, wervende uitnodigingstrajecten per e-mail en eventregistratie via internet hebben we inmiddels veel ervaring.’
Ook biedt Performance Improvement instrumenten op het terrein van effectmeting. Die zijn nu ook beschikbaar voor de klanten van AMV.

related partner content for mobile comes here

Performance Improvement is organisator van events & meetings, incentivecampagnes en incentivereizen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in