David's teisteren Goliath KPN
De marketeers van KPN hebben het zwaar te verduren deze week. Eerst wordt deze Goliath door een David, Pretium, paginagroot van smerige vormen van klantenbinding beticht, Dan komt Yiggers met een mobiel concept om Hi-Klanten van KPN weg te trekken. En gisteren lekte het nieuwe marketingconcept van KPN voor kinderen uit. Dat gebeurde via Telecomsite.nl. Deze prijsvergelijker klaagde KPN en de andere telecombedrijven ook nog eens aan dat hun tarieven steeds meer verborgen worden in kleine lettertjes en zich nu nog veel moeilijker dan voorheen laten vergelijken.
Die laatste aantijging is bedoeld om aandacht te trekken voor een nieuwe dienst van Telecomsites, vergelijking van het diverse aanbod voor mobiele telefonie.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamTelecomsite kreeg ook een tip over de site voor de nieuwe kindermarketing van KPN in mobiel, I-kids geheten. Maar daar doet Telecomsite direct maar even een test van kindermobieltjes bij wat betreft de straling. Recent kwam immers een Britse waarschuwing over te grote stralingsgevaar van mobieltjes voor kinderen, waarover door een opening in De Telegraaf nogal wat commotie ontstond.
Angst voor straling bij het publiek vormt de grote angst van telecommarketeers. Geholpen door Economische Zaken en hun recent uitgebreide lobbyclub Monet proberen ze deze veenbrand te beteugelen. De I-kids telefoon van KPN straalt volgens Telecomsite veel meer dan die van de Buddy Bear van Scarlet en de Fooney van Telecomcenter.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid