Overslaan en naar de inhoud gaan

David's teisteren Goliath KPN

De marketeers van KPN hebben het zwaar te verduren deze week. Eerst wordt deze Goliath door een David, Pretium, paginagroot van smerige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De marketeers van KPN hebben het zwaar te verduren deze week. Eerst wordt deze Goliath door een David, Pretium, paginagroot van smerige vormen van klantenbinding beticht, Dan komt Yiggers met een mobiel concept om Hi-Klanten van KPN weg te trekken. En gisteren lekte het nieuwe marketingconcept van KPN voor kinderen uit. Dat gebeurde via . Deze prijsvergelijker klaagde KPN en de andere telecombedrijven ook nog eens aan dat hun tarieven steeds meer verborgen worden in kleine lettertjes en zich nu nog veel moeilijker dan voorheen laten vergelijken.

related partner content for mobile comes here

Die laatste aantijging is bedoeld om voor een nieuwe dienst van Telecomsites, vergelijking van het diverse aanbod voor mobiele telefonie.

Telecomsite kreeg ook over de site voor de nieuwe kindermarketing van KPN in mobiel, I-kids geheten. Maar daar doet Telecomsite direct maar even een van kindermobieltjes bij wat betreft de straling. Recent kwam immers een Britse waarschuwing over te grote stralingsgevaar van mobieltjes voor kinderen, waarover door een opening in De Telegraaf nogal wat commotie ontstond.

Angst voor straling bij het publiek vormt de grote angst van telecommarketeers. Geholpen door Economische Zaken en hun recent uitgebreide lobbyclub proberen ze deze te beteugelen. De I-kids telefoon van KPN straalt volgens Telecomsite veel meer dan die van de Buddy Bear van Scarlet en de Fooney van Telecomcenter.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in