Overslaan en naar de inhoud gaan

GSM markt wordt hoe langer hoe chaotischer

De GSM markt was al niet zo transparant, maar het wordt er de laatste tijd niet makkelijker op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alhoewel de markt ogenschijnlijk in z'n volwassenheidsfase zit, schieten de nieuwe aanbieders werkelijk als paddenstoelen uit de grond, terwijl er toch nauwelijks nieuwe klanten te werven zijn.

related partner content for mobile comes here

Een kort historisch overzicht: Eerst had je de klassieke aanbieders: Libertel en PTT. Daarna volgde het trio Ben, Telfort en Dutchtone.

Libertel werd Vodafone, PTT werd KPN, Telfort werd O2 en toen weer Telfort, Ben werd T-Mobile en Dutchtone werd Orange. En oh ja, dan heb je ook nog Debitel, dat een soort intermediair is tussen klanten en providers en zelf geen netwerk bezit. Volgt u het nog? We zijn er nog lang niet!

Na enige tijd volgden de HEMA en de Albert Heijn met prepaid diensten, gevolgd door Tele2. Recentelijk voegde kabelboer UPC Prepaid zich bij dit trio, terwijl ook EasyMobile.nl (onderdeel van de Easy-groep) aan de deur klopt.

In het kader van "hoe meer aanbieders, hoe beter" maken we nu kennis met , dat deze maand gelanceerd werd.

Naast de talloze soorten abonnementen en prepaid paketten wordt het voor de consument nu onmogelijk een rationele keuze te maken.

Een sterk merk is dus cruciaal voor hen die willen overleven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in