QR buitenreclame
Afgelopen weken zag ik enorme posters met een ingewikkeld blok design op centrale winkellocaties in Tokyo (Ginza en Shinjuku). Wat is dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eenvoudig, je richt je mobiele telefoon op de poster, je scant de poster en je telefoon gaat automatisch naar een mobiele site van NorthWest Airlines waar je prijzen kunt winnen en bonus mijlen kunt verdienen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De techniek heet QR-code (Quick Response) en wordt al tijden gebruikt in bladen, op websites en op produkten. Nu dus ook in buitenreclame.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze campagne, gemaakt door WPPs Ogilvy&Mather en Mindshare in Japan liep in Oktober en is volgens NorthWest een enorm succes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid