Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips wil Heineken op tv laten rectificeren

Philips wil dat Heineken op tv en in kranten beschuldigingen over octrooien van de thuistap rectificeert. De brouwer zou op één avond op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast de rectificatie dient daarin ook een werkende Perfect Draft te zien zijn, plus de vaatjes die in deze thuistap van Philips en Inbev kunnen worden gebruikt, zo meldt Het Financieele Dagblad. Dat moet ondersteund worden door een wervende reclametekst. Heineken moet verder een vergelijkbare, paginagrote advertentie in alle landelijke dagbladen plaatsen.

related partner content for mobile comes here

Philips en Inbev hebben deze tegeneis gisteren ingediend in het kort geding dat Heineken tegen hen heeft aangespannen. Heineken zegt dat de octrooien van zijn Beertender geschonden zijn en heeft geëist dat de concurrerende Perfect Draft uit de handel wordt genomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in