Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruim 100 miljoen nettoverlies IPG

Interpublic Group (IPG) meldt een nettoverlies van bijna 102 miljoen dollar over het derde kwartaal. Het is een ruime verbetering ten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over de eerste negen maanden noteerde IPG een nettoverlies van zo’n 240 miljoen dollar, in vergelijking met 684 miljoen in dezelfde periode in 2004. IPG zegt dat het nettoverlies is veroorzaakt door het verlies van klanten en kostenreductie.

related partner content for mobile comes here

Ook het inkomen daalde: 5 procent in vergelijking met het derde kwartaal van vorig jaar naar 1,44 miljard dollar. Over de eerste negen maanden daalde het inkomen slechts licht, met minder dan 1 procent naar 4,4 miljard dollar.

IPG-topman Michael Roth meldt dat de groep nog steeds worstelt met de interne financiële controle, maar dat de verschillende entiteiten momenteel gefocust zijn op verbetering van de marges en organische groei (Adweek).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in