Ruim 100 miljoen nettoverlies IPG
Interpublic Group (IPG) meldt een nettoverlies van bijna 102 miljoen dollar over het derde kwartaal. Het is een ruime verbetering ten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Over de eerste negen maanden noteerde IPG een nettoverlies van zo’n 240 miljoen dollar, in vergelijking met 684 miljoen in dezelfde periode in 2004. IPG zegt dat het nettoverlies is veroorzaakt door het verlies van klanten en kostenreductie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook het inkomen daalde: 5 procent in vergelijking met het derde kwartaal van vorig jaar naar 1,44 miljard dollar. Over de eerste negen maanden daalde het inkomen slechts licht, met minder dan 1 procent naar 4,4 miljard dollar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIPG-topman Michael Roth meldt dat de groep nog steeds worstelt met de interne financiële controle, maar dat de verschillende entiteiten momenteel gefocust zijn op verbetering van de marges en organische groei (Adweek).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid