Scheiding tussen redactie en commercie utopie?
In nr 17 van de Journalist een discussie over of marketeers in de hoofdredactie moeten plaatsnemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In nr 17 van de Journalist een discussie over of marketeers in de hoofdredactie moeten plaatsnemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit naar aanleiding van het vertrek van Mark Koster als hoofdredacteur bij Nieuw Revu. Om meer lezers te winnen wil de uitgever een plattere koers varen, maar Koster ziet dit niet zitten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe redactionele leiding wordt overgenomen door Hans Verstraaten, algemeen hoofdredacteur bij Sanoma en Jan Paul de Wildt, marketingmanager van het blad.
Marketeer als hoofdredacteur dus. Luidt dit het einde van de scheiding tussen redactie en commercie in?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid