Overslaan en naar de inhoud gaan

Yahoo's nieuwe customcar website

Yahoo komt met een nieuwe website speciaal voor liehebbers van 'getunede' en gepimpte auto's, en dat zijn er veel in de VS. Yahoo telde er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De werd gisteren gelanceerd op een grote autoshow in Las Vegas, de Specialty Equipment Market Association (SEMA) show.

related partner content for mobile comes here

moet een platform worden voor iedereen die vol is van zijn gepimpte auto en graag verhalen, foto's en ideeën uitwisselt. Een prima advertentieplek voor fabrikanten van auto-onderdelen en/of gerelateerde spullen. Yahoo heeft dan ook een deal met SEMA om gegevens uit te wisselen.

De website biedt ook mogelijkheden voor persoonlijke, 'getunede' pagina's. Zo kun je een pagina wijden aan een bepaald automerk, met gerichte websites, fora en foto's.

Yahoo was al populair onder autogekken, in de leeftijd van 18 to 34 jaar is het bereik 64 procent, zij bezoeken met name Yahoo's , muziek-, film- en gamesrubrieken.
En volgens staat 'Yahoo Autos' op nummer zes van de meest populaire auotmotive bronnen in de VS, na eBay Motors, MSN Autos, Kelley Blue Book, AutoTrader en

In september onderzocht het zoek- en koopgedrag van 26.000 consumenten die op zoek waren naar een nieuwe auto, en vond uit dat 67 procent eerst vergelijkt op internet, en daarvan start 89 procent zijn zoektocht bij een zoekmachine of portal.

Yahoo Autos Custom is in het leven geroepen om nieuwe doelgroepen aan te boren. Telly Chang, marketing directeur Yahoo: 'Deze omgeving past beter bij een auto-liefhebber die 4 keer per dag op de site terugkomt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in