Volkskrant lanceert MSN buddy


Zoals ik in de posting over de ongekende mogelijkheden van MSN Messenger beschreef gaan merken steeds vaker een plekje zoeken in de contacten lijst (in dit geval de buddy list) van consumenten. Hier ontstaan personal brands, persoonlijke merken die op behoefteniveau (zoals vakantie, financiën of muziek) alles voor je regelen. We zullen ons de komende tien jaar stapsgewijs gaan omringen met tien tot twintig van dit soort merken waaronder een eigen personal brand op het gebied van nieuws.
Personal news brands brengen het nieuws strikt persoonlijk. Deze stap van de Volkrant is een stap in die richting. Nu nog met tekst(links) maar straks levert Nieuwskraker ook links naar audio en video. En als het écht hot nieuws is - zoals een wereldschokkende aanslag - dan start een personal news brand de dialoog uit zichzelf en start de video direct. Dwars door alles heen. Personal brands weten immers precies wanneer ze mogen interrumperen. Dit is opnieuw een stap van de Volkskrant in die richting.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Bronnen: Marketingfacts vooraankondiging; Emerce
Breder plaatje: mensmerk.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid