Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkskrant lanceert MSN buddy

De Volkskrant lanceert een MSN buddy, genaamd Nieuwskraker. Bij het toevoegen verschijnt Nieuwskraker in de buddy list. Achter de naam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zoals ik in de posting over de van MSN Messenger beschreef gaan merken steeds vaker een plekje zoeken in de contacten lijst (in dit geval de buddy list) van consumenten. Hier ontstaan personal brands, persoonlijke merken die op behoefteniveau (zoals vakantie, financiën of muziek) alles voor je regelen. We zullen ons de komende tien jaar stapsgewijs gaan omringen met tien tot twintig van dit soort merken waaronder een eigen personal brand op het gebied van nieuws.

related partner content for mobile comes here

Personal news brands brengen het nieuws strikt persoonlijk. Deze stap van de Volkrant is een stap in die richting. Nu nog met tekst(links) maar straks levert Nieuwskraker ook links naar audio en video. En als het écht hot nieuws is - zoals een wereldschokkende aanslag - dan start een personal news brand de dialoog uit zichzelf en start de video direct. Dwars door alles heen. Personal brands weten immers precies wanneer ze mogen interrumperen. Dit is opnieuw een stap van de Volkskrant in die richting.

Bronnen: ;
Breder plaatje:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in