Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgen krijgen ruim aanbod iDTV

De Belgische markt voor iDTV rommelt. Aanbieders buitelen over elkaar heen met plannen en lanceringen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De VS en het Verenigd Koninkrijk zijn al jaren goed bezig met interactieve, digitale televisie. Wat vooral lekker loopt zijn elektronische programmagidsen, video on demand en natuurlijk gaming. De Belgen komen nu ook los op dit gebied. Skynet test iDTV bij 1.000 Belgische gezinnen, Belgacom TV is van plan pay per view en video on demand te lanceren. Partijen spreken met elkaar om samen platforms (zoals ADSL en VDSL) op te zetten. Telenet is al bezig, en bereikt momenteel 60 procent van de Vlaamse gezinnen via de kabel. Telenet is er, met de hulp van Interkabel, in geslaagd de voornaamste spelers in zijn aanbod op te nemen, zoals VRT, VMMa en SBS/VT4. Voorstanders van iDTV wijzen op de mogelijkheden op het gebied van merkbeleid, dm en promotie via iDTV. Waar iedereen het over eens is: hoe groter het succes van iDTV straks is, des te meer pijn zullen de klassieke tv-zenders lijden. Zij zien immers hun bereikscijfers dalen.

related partner content for mobile comes here

Bron: MediaMarketing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in