Ragnetti Reclameman van het Jaar


De prijs is een initiatief van vakblad MarketingTribune. Het is het tweede achtereenvolgende jaar dat een niet-Nederlander de prestigieuze vakprijs in de wacht sleept. Vorig jaar won de Amerikaan Chris Mendola van het Amsterdamse reclamebureau 180 de titel. Het feit dat nu een in Amsterdam woonachtige en werkende Italiaan de prijs wint, onderstreept volgens de jury de internationale positie van Amsterdam als creatieve hoofdstad.
Het juryrapport meldt: 'Hij kwam, zag en overwon. Andrea Ragnetti, inmiddels in zijn tweede jaar als CMO Worldwide Philips, is erin geslaagd om zijn stempel te drukken op de logge marcom organisatie.’
Naast Ragnetti waren ook Rob Mol (Achmea), Patrick Kuijsters (KPN) en John de Mol (Talpa) genomineerd.
Tijdens dezelfde bijeenkomst werd bekend dat Jim Taihuttu en Victor Ponten zich een jaar lang Reclametalent van het Jaar mogen noemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid