Overslaan en naar de inhoud gaan

Ragnetti Reclameman van het Jaar

Andrea Ragnetti, chief marketing officer van Philips (Royal Philips Electronics), is gisteren uitgeroepen tot Reclameman van het Jaar 2005.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs is een initiatief van vakblad MarketingTribune. Het is het tweede achtereenvolgende jaar dat een niet-Nederlander de prestigieuze vakprijs in de wacht sleept. Vorig jaar won de Amerikaan Chris Mendola van het Amsterdamse reclamebureau 180 de titel. Het feit dat nu een in Amsterdam woonachtige en werkende Italiaan de prijs wint, onderstreept volgens de jury de internationale positie van Amsterdam als creatieve hoofdstad.
Het juryrapport meldt: 'Hij kwam, zag en overwon. Andrea Ragnetti, inmiddels in zijn tweede jaar als CMO Worldwide Philips, is erin geslaagd om zijn stempel te drukken op de logge marcom organisatie.’

related partner content for mobile comes here

Naast Ragnetti waren ook Rob Mol (Achmea), Patrick Kuijsters (KPN) en John de Mol (Talpa) genomineerd.
Tijdens dezelfde bijeenkomst werd bekend dat Jim Taihuttu en Victor Ponten zich een jaar lang Reclametalent van het Jaar mogen noemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in