Overslaan en naar de inhoud gaan

Smart Packaging

Gastcolumnist Gerard Prins van Recipes4Success
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuwe DSM-strategie tot 2010: versnellen van groei, innovatie, portfoliokwaliteit

related partner content for mobile comes here

DSM maakte vorig week zijn nieuwe strategische programma voor de komende vijf jaar bekend. De strategie bouwt voort op het stevige fundament dat is gelegd met het Vision 2005 programma, waarmee DSM met succes een portfolioverschuiving heeft bewerkstelligd in de richting van specialty-producten (life science-producten en hoogwaardige materialen)

Het nieuwe strategische programma, waaraan de naam Vision 2010 ? Building on Strengths is gegeven, richt zich op versnelde winstgevende en innovatieve groei van DSM's specialties portfolio

Onderdeel van deze strategie is Smart Packaging waar gedacht wordt aan slimme verpakkingen. Een voorbeeld: de verpakking verkleurt als het product bedorven is.

Ook binnen het MIT in Boston is men hier al geruime tijd meebezig en gaat men zelfs nog verder door te onderzoeken of er behalve verkleuring ook interactiviteit en bewegend beeld mogelijk is. Leuk om eens naar alle nieuwe research te kijken kan bij het .

Zoeken kan ook door daar bv smart packaging in te typen. Wil je naar de ontwikkelingen van bv de keuken van de toekomst kijken. Zoek op: counter intelligent, een mooi woord nietwaar of neem de link

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in