Smart Packaging
Nieuwe DSM-strategie tot 2010: versnellen van groei, innovatie, portfoliokwaliteit
DSM maakte vorig week zijn nieuwe strategische programma voor de komende vijf jaar bekend. De strategie bouwt voort op het stevige fundament dat is gelegd met het Vision 2005 programma, waarmee DSM met succes een portfolioverschuiving heeft bewerkstelligd in de richting van specialty-producten (life science-producten en hoogwaardige materialen)
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet nieuwe strategische programma, waaraan de naam Vision 2010 ? Building on Strengths is gegeven, richt zich op versnelde winstgevende en innovatieve groei van DSM's specialties portfolio
Onderdeel van deze strategie is Smart Packaging waar gedacht wordt aan slimme verpakkingen. Een voorbeeld: de verpakking verkleurt als het product bedorven is.
Ook binnen het MIT in Boston is men hier al geruime tijd meebezig en gaat men zelfs nog verder door te onderzoeken of er behalve verkleuring ook interactiviteit en bewegend beeld mogelijk is. Leuk om eens naar alle nieuwe research te kijken kan bij het MIT in Boston .
Zoeken kan ook door daar bv smart packaging in te typen. Wil je naar de ontwikkelingen van bv de keuken van de toekomst kijken. Zoek op: counter intelligent, een mooi woord nietwaar of neem de link a complex and dangerous multi-user work environment
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid