Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is KPN over vijf jaar?

Michiel Buitelaar heeft een interview in het novembernummer van het Tijdschrift voor Marketing. Buitelaar is directeur consumentenmarkt KPN…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de vraag waar KPN over vijf jaar staat, antwoordt Buitelaar:

related partner content for mobile comes here

'Tegen die tijd zijn we de uitbater van een heel groot breedbandig IP-netwerk en zijn we één van de aanbieders van diensten op dat netwerk.
We leveren tv, telefonie, internet, films, muziek, maar bijvoorbeeld ook gezondheidszorg. We zijn aanbieder van allerlei vormen van communicatie, informatie en entertainment.

'Wij bieden het aan en de content hoeft niet allemaal van ons zelf te zijn. We zijn vaak de transporteur en de rekenmeester.
We zijn goed in verkopen op grote schaal, hebben een grote marketingmachine en een goed callcenter. We zijn goed in het versturen en innen van rekeningen. Saai, maar wel knap.

'We zijn betrouwbaar en dat is met het afrekenen van al die internetdiensten wel handig. We zijn platform waarop we zelf voor een deel speler zijn.
We bieden daarmee ook bereik: advertentieruimte. Nu is het een paar miljoen euro en over vijf jaar halen we uit advertenties een veelvoud daarvan. Ik smacht naar het moment dat iemand met advertentiemodellen komt die het grote en diepe bereik dat wij bieden, meenemen.

'Met 'diep bereik' bedoel ik interactie: rijke en persoonlijke advertentieruimte. Maar de advertentiemodellen daarvoor zijn er nog niet.'

Buitelaar en de steken die concurrenten daar laten vallen.

Buitelaar treeft op 24 november ook op tijdens .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in