Overslaan en naar de inhoud gaan

Harry Lensink in hoofdredactie Follow the Money

Lensink werkt nu nog voor Argos (Human/VPRO).
Harry lensink
Harry lensink

Harry Lensink komt per 1 september in dienst bij Follow the Money. Hij vormt dan samen met Eric Smit en Arne van der Wal de hoofdredactie. Lensink is op dit moment nog eindredacteur van het journalistieke onderzoeksprogramma Argos van Human/VPRO.

Lensink: ‘Ik heb met bewondering gekeken naar hoe FTM met scherpe, onthullende en verfrissende onderzoeksjournalistiek in korte tijd is uitgegroeid tot een platform waar niemand meer omheen kan.’

 

related partner content for mobile comes here

‘De redactie van Follow the Money blijft groeien en onze onderzoeken worden omvangrijker en complexer. Dit vraagt om versterking van de hoofdredactie,’ zegt Van der Wal. ‘Met Harry hebben we iemand gevonden die zowel onderzoeksjournalistieke, als leidinggevende ervaring heeft.’

Lensink werkte eerder bij Follow the Money als onderzoeksjournalist en de drie hoofdredacteuren kennen elkaar ook van Quote.

Follow the Money telt nu circa 29.000 betalende lezers. De extra financiële ruimte wordt geïnvesteerd in uitbreiding van de redactie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in