Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercieel directeur Bart de Vries weg bij JCDecaux

Hij is na jarenlang dienstverband toe aan een nieuwe uitdaging.
Bart de Vries
Bart de Vries

Bart de Vries vertrekt per 1 september bij JCDecaux, na een jarenlang dienstverband. De commercieel directeur zegt dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging.

'De coronapandemie, waarin we hard moesten werken en commercieel creatief moesten handelen, was voor mij ook een tijd van reflectie. Dat heeft er toe geleid dat ik besloten heb iets anders te willen gaan doen. Ik waardeer het heel erg dat ik dat in onderling overleg met JCDecaux kan doen. Ik ben al een tijd aan het broeden op die nieuwe uitdaging, maar zal me de komende twee maanden nog volledig concentreren op JCDecaux.'

De Vries zegt op het juiste moment te vertrekken. 'Door onder andere de toegenomen waardering van consumenten voor ‘Buiten’ en de positieve economische vooruitzichten, staat het mediumtype (D)OOH er heel goed voor. In dit landschap heeft JCDecaux door zijn sterke digitale en analoge propositie een onomstreden positie.'

Hij dankt al zijn relaties voor de - jarenlange - samenwerking en de collega's bij het out-of-homebedrijf.

related partner content for mobile comes here

Hannelore Majoor: 'Bart is jarenlang een belangrijk gezicht geweest van JCDecaux in de Nederlandse mediabranche en heeft een grote bijdrage geleverd aan de groei van ons bedrijf in Nederland. Wij bedanken hem daar zeer voor. Soms is het zo dat mensen en bedrijven verandering nodig hebben om zich te ontwikkelen en daarom zijn wij ook van mening dat het aangekondigde vertrek van Bart voor beide partijen een goede beslissing is.'

JC Decaux gaat op zoek naar een nieuwe commercieel directeur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in