Overslaan en naar de inhoud gaan

Binck Bank kruipt in de huid van de belegger

XXS Amsterdam maakte voor Binck een nieuwe commercial, die moet verwoorden en verbeelden hoe beleggen werkelijk is.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Het belangrijkste inzicht bij het uitdenken van deze campagne is dat een belegger weet dat er niet zoiets bestaat als dé waarheid’, zegt José Evers, partner en strateeg van XXS Amsterdam. ‘Slecht nieuws is soms goed nieuws. Is een belegging goed of slecht, is iets oorzaak of gevolg? Het is maar net hoe je ernaar kijkt. En ernaar handelt.’

related partner content for mobile comes here

Bas Brinkman, marketingmanager van Binck: ‘We kruipen met deze campagne in de huid van de belegger. Iemand die belegt kijkt met andere ogen naar het nieuws, oordeelt zelf.’

Volgens Brinkman bouwt Binck met deze campagne – die zich primair focust op televisie en online -  verder op de naar eigen zeggen succesvolle positionering van vorig jaar: Binck als broker voor onafhankelijke beleggers.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Bureau: XXS Amsterdam

Account: Daniel Kok

Strategie: José Evers

Creatie: Saskia Meijer, René Verhagen

Klant: Lennart van Trigt, Bas Brinkman

RTV: Judith Kampman

Regisseur: Billy Pols

Producer: Tjalf Melle

DOP: Nanko Goering

Productiemaatschappij: CZAR

Postproduction: Captcha!

Editor: Govert Janse

Geluid: Erik Jan Grob - Sizzer Amsterdam

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in