Overslaan en naar de inhoud gaan

125-jarige Philips start nieuwe ‘innovation and you’-campagne

Onderwerp van de campagne is innoveren in de zorg.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Philips grijpt zijn 125stee verjaardag aan om een nieuwe merkcampagne te lanceren om daarmee Philips als leidend bedrijf in het gezondheids- en zorgtechnologie domein te positioneren.

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf wil hiermee laten zien dat zijn toekomst met name in dit domein ligt. In de nieuwe campagne laat Philips zien hoe juist door een innovatieve manier van denken ze het leven van mensen kan verbeteren wereldwijd.

Het thema in deze campagne: met baanbrekende innovaties in de zorg, kan Philips het dagelijks leven van mensen verbeteren.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De basis van de campagne wordt gevormd door persoonlijke verhaallijnen die te vinden zijn op het. De verhalen moeten laten zien hoe de innovatie werkelijk het leven van mensen verbetert. Drie van deze verhalen zijn terug te zien in de campagne.

Ver weg en dichtbij

Deze verhalen spelen zich af op tal van plekken in de wereld, maar ook dichtbij. De geïntegreerde campagne is te zien op televisie, in de buitenreclame en via de digitale en sociale kanalen zoals LinkedIn, YouTube, Facebook en Twitter. Dit is de start van een langdurige campagne die dit jaar &;zeer zichtbaar&; moet zijn.

Credits:

Ogilvy & Mather London

Carat Nederland 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in