Overslaan en naar de inhoud gaan

YouTubers nemen het tegen elkaar op in VR-game Doritos

Milan Knol en Fifalosophy gaan challenges aan in virtual reality battle.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de game is de uitdaging voor de YouTubers om in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk Doritos &;punten&; moeten verzamelen. Hiertoe gaan ze om de beurt challenges aan, waarbij ze hindernissen en obstakels overwinnen.

De campagne is bedacht door Fitzroy, de technische uitvoering was in handen van CapitolaVR. Speciaal voor de campagne ontwikkelde het Amsterdamse bureau een virtual reality-omgeving afgestemd op de mogelijkheden van de nieuwe HTC Vive. Deze omgeving is vanaf scratch opgebouwd en geanimeerd in een interactieve 3D-wereld. Daarbij is gezorgd voor real-time interactie tussen de YouTubers en de challenges, om zo een multiplayer ervaring te kunnen bieden.

related partner content for mobile comes here

David Robustelli van CapitolaVR: &;Het is ontzettend mooi om te zien hoe VR op een commerciële manier ingezet kan worden.  We hopen echt dat meer merken de impact zien van VR en zien en hoe ze hun doelgroep op een innovatieve manier kunnen bereiken en activeren.&;


Credits

Adverteerder: PepsiCo
Bureau: Fitzroy
Technische ontwikkeling: Capitola
Regie: Kevin Boitelle (OpslaanAls)
Media: OMD, Divimove

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in