Overslaan en naar de inhoud gaan

Op safari door Schiphol met nieuwe Belastingdienst-campagne

De Belastingdienst voor de Douane definieert de nieuwe wereldreiziger.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Eind vorig jaar koos de Belastingdienst het Amsterdamse bureau voor de invulling van hun meerjarige campagnevoering. 

Iedereen is een wereldreiziger

In de serie televisiecommercials krijgt de term &;wereldreiziger&; een modernere betekenis. Immers, een wereldreis is volgens de Belastingdienst allang niet meer enkel voorbestemd aan de opgeschoten, bebaarde jongen met een rugzak. Volgens de campagne is namelijk iedereen die naar het buitenland vertrekt, een wereldreiziger.

Om te onderstrepen dat in de campagne niets in scene is gezet, hebben fotograaf Hans Eijkelboom en regisseur Hans van der Meer alleen echte wereldreizigers op de luchthaven gespot en gedocumenteerd. Het beste beeldmateriaal is vervolgens gebruikt voor de films, maar ook in radio, airport- en print advertising.

De campagne is sinds deze week online en op televisie te zien:


Credits
KesselsKramer:
Creatie: Bart Eysink Smeets, Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Pieter Leendertse, Tialda Lublink
Strategie: Olaf Kampman
Belastingdienst, Douane en DPC:
Dorine de Wilde, Marc Kruijtzer, Boudewijn Dominicus, Clarinda Moonen,
Karin Burger, Renske van Hartevelt, Angela Verkade
Regisseur: Hans van der Meer
Fotografie: Hans Eijkelboom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in