Op safari door Schiphol met nieuwe Belastingdienst-campagne
KesselsKramer tekent voor de realisatie van de campagne.
Eind vorig jaar koos de Belastingdienst het Amsterdamse bureau voor de invulling van hun meerjarige campagnevoering.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIedereen is een wereldreiziger
In de serie televisiecommercials krijgt de term 'wereldreiziger' een modernere betekenis. Immers, een wereldreis is volgens de Belastingdienst allang niet meer enkel voorbestemd aan de opgeschoten, bebaarde jongen met een rugzak. Volgens de campagne is namelijk iedereen die naar het buitenland vertrekt, een wereldreiziger.
Om te onderstrepen dat in de campagne niets in scene is gezet, hebben fotograaf Hans Eijkelboom en regisseur Hans van der Meer alleen echte wereldreizigers op de luchthaven gespot en gedocumenteerd. Het beste beeldmateriaal is vervolgens gebruikt voor de films, maar ook in radio, airport- en print advertising.
De campagne is sinds deze week online en op televisie te zien:
Belastingdienst Douane Telefoon
Belastingdienst Douane Loopband
Belastingdienst Douane Bagageband
Credits
KesselsKramer:
Creatie: Bart Eysink Smeets, Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Pieter Leendertse, Tialda Lublink
Strategie: Olaf Kampman
Belastingdienst, Douane en DPC:
Dorine de Wilde, Marc Kruijtzer, Boudewijn Dominicus, Clarinda Moonen,
Karin Burger, Renske van Hartevelt, Angela Verkade
Regisseur: Hans van der Meer
Fotografie: Hans Eijkelboom
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid