Overslaan en naar de inhoud gaan

Baba Touré (Hammerfest) in Top 10 Adformatie Person of the Year

In aanloop naar Koffiedik Kijken maakt Adformatie de top 10 van Person of the Year 2020 bekend, dé smaakmakers van het afgelopen jaar.
Baba
Baba Touré
Baba
Baba Touré

Donderdag 28 januari wordt tijdens Koffiedik Kijken bekend wie Adformatie Person of the Year 2020 is. Vorig jaar won Conny Braams, cdmo van Unilever wereldwijd, en in 2018 Victor Knaap van MediaMonks en S4 Capital Group.

related partner content for mobile comes here

Naast de Person of the Year, oftewel de Nummer 1 in het vak, rolde uit de verkiezing – een rondvraag per mail onder 250 vakgenoten en een online enquête onder Adformatie-lezers - ook een Top 9 van de andere movers en shakers die in 2020 het verschil maakten in het marketingcommunicatievak, en de bezieling en inspiratie boden die zo essentieel is in dit vak.

Tot 28 januari maken we op Adformatie.nl elke dag één of meer personen uit die Top 9 bekend. Compleet mét enkele verklarende citaten van vakgenoten. Eerder onthulden we al de namen van Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo, Rogier IJzermans van Ace, Jelani Isaacs van New Amsterdam, Marion Koopman van Greenhouse en professor Kees Klomp.

Vandaag wordt er een nieuwe naam aan dat rijtje toegevoegd: Baba Touré, co-founder van creatief bureau Hammerfest. Wat zeggen vakgenoten over Touré? Een paar quotes op een rij.

'De VEA Next Legend van 2020 , die naast groei en vette nieuwe klanten met zijn bureau Hammerfest zijn kwetsbaarheid en kracht inzette om daadwerkelijke verandering in onze industrie te bewerkstelligen.'

'Omdat hij zich van zijn kwetsbare kant heeft laten zien en dit omzet naar daden. Niet lullen, maar poetsen!'

'Zet zich in voor meer diversiteit in ons vak. Niet alleen in de etalage (casting) maar juist in het hele proces van briefing tot productie en alles wat daartussen zit. Kiest altijd voor een verbindende stijl en toon.'

'Staat op in de maatschappelijke discussie rondom diversiteit. Standvastig, ondernemende en inspirerend. Baba is een voorbeeld voor een nieuwe generatie reclamemakers.’

Weten wie Person of the Year wordt, live Koffiedik Kijken op 28 januari en horen wat Caroline van Turennout, Brian Hirman, en Yvonne Prins en Carolien van 't Hek voor dit jaar voorspellen onder leiding van Eus? Bestel dan je kaart via Koffiedikkijken.com

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in